Jemi nė shkollėn 9-vjeēare Skėnder Ēaēi nė Tiranė pėr tė ndarė njė ditė mėsimi me njė nxėnės shumė tė veēantė.
Do tju njohim sot mė Iglin, njė 8 vjeēar shumė simpatik, por mbi tė gjitha njė vogėlush qė megjithė vėshtirėsitė qė i ka sjellė jeta adoptohet dhe arrin tė sillet si njė fėmijė normal.
Nė fakt Igli meriton tė quhet i tillė edhe pse aftėsia e tij e dėgjimit mungon qė prej lindjes. Sikundėr mund tė kuptohet Adela, vajza qė i qėndron nė krah nuk ėshtė familjare e tij, por interpretja qė ndjek vogėlushin nga ora e parė e mėsimit deri nė tė fundit.
Ne e dimė shumė mirė qė Igli ėshtė njė person qė nuk dėgjon. Vėshtirėsit dihen qė janė tė mėdha, megjithatė me punė, me sakrifica, me arritje qėllimi ynė do arrihet, thotė Adela.
8-vjeēari, i pėrfshirė nė njė projekt social me vullnetin e prindėrve, po edukohet nė njė shkollė normale, pavarėsisht kufizmit tė tij nė dėgjim. Por barriera e tė gjithė vėshtirėsive tė tij komunikative ėshtė Adela.
Unė bėj shenja nė ēdo mėsim tė ri. Ēfarė bėhet nė klasė unė ia shpjegoj me shenja, tregon Adela.
Ėshtė punė e vėshtirė se do rrish nė klasė ku ka dhe fėmijė tė tjerė. Mund tė tėrheq vėmendje, ata mund tė bėjnė zhurmė e ti se dėgjon mėsuesen, shton ajo.
Tė mėsosh ēdo ditė nė njė klasė ku gjuhėn e shenjave se njeh njeri, madje as mėsuesja, sėshtė dhe aq e lehtė. Por, Igli dhe gjithė klasa ia dalin ta kuptojnė njėri-tjetrin.
Ardhja e Iglit nė klasėn timė ishte e vėshtirė. Por e pranova edhe pėr tė integruar Iglin, por edhe pėr tju mėsuar vlerat e jetės fėmijėve tė tjerė, thotė mėsuese Anila.
Ajo tanimė e ka kaluar pjesėn e vėshtirė tė punės sė saj fillestare me Iglin dhe prania e tij pėr tė, sikurse dhe pėr klasėn mbarė, ėshtė kthyer nė njė kėnaqėsi.
Ėshtė shumė aktiv. Ndryshimi i tij nga fillimi ėshtė shumė i dukshėm. Komunikonte vetėm me shenja, ndėrsa tani artikulon fjalė. Tani arrin tė lexojė vetėm mė fjalė, shprehet mėsuese Anila.
Ėshtė shumė i gjallė, aktiv, sidimos nė matematikė. Bie nė sy pėr shkathtėsi dhe mėnyrėn e shpejtė tė tė kuptuarit, shton ajo.
E po tė qe pėr vogėlushin, qė tani ai nuk do ta kėrkonte ndoshta shoqėrimin e Adelės ēdokund.
Igli ka mėsuar nga shokėt dhe ata nga ai. Ata e njohin alfabetin me shenja dhe unė nuk e besoja qė do integrohej kaq mirė dhe nė fillim isha pak pesimiste, thekson mėsuesja.
Nė fillim donte tė ndihmonte njė shok, po ai e keqkuptonte. Tani kjo nuk ndodh mė pasi fėmijėt e kuptojnė Iglin, shprehet mėsuesja.
Por edhe Igli me intuitėn dhe zgjuarsinė e lindur di ti kuptojė shumė mirė shokėt nė klasė, madje edhe kur ata gabojnė.
Sot po tė ishit nė orėn e dytė, ai filloi tė fliste me zė tė lartė dhe tė korrigjonte shokun. Ėshtė shumė i pranueshėm dhe i kėndshėm. Fėmijėt e duan dhe e duartrokasin shpesh, tregon zysha.
Igli ėshtė njė mesazh i bukur pėr tė gjithė ata, tė cilėve jeta nuk ju vjen me bujari, e qė me vullnet arrijnė tė mposhtin ēdo barrierė kufizuese.
Kufizimin e tij fizik ai e ka kompensuar me shpirtmadhėsinė e njerėzve qė e ndihmojnė tė jetojė e pėrshtatet siē do fėmijė normal.
Por edhe Igli di tė jetė mirėnjohės atėherė kur ndjen se tė tjerėt rrezatojnė dashuri rreth tij.
Do tju njohim sot mė Iglin, njė 8 vjeēar shumė simpatik, por mbi tė gjitha njė vogėlush qė megjithė vėshtirėsitė qė i ka sjellė jeta adoptohet dhe arrin tė sillet si njė fėmijė normal.
Nė fakt Igli meriton tė quhet i tillė edhe pse aftėsia e tij e dėgjimit mungon qė prej lindjes. Sikundėr mund tė kuptohet Adela, vajza qė i qėndron nė krah nuk ėshtė familjare e tij, por interpretja qė ndjek vogėlushin nga ora e parė e mėsimit deri nė tė fundit.
Ne e dimė shumė mirė qė Igli ėshtė njė person qė nuk dėgjon. Vėshtirėsit dihen qė janė tė mėdha, megjithatė me punė, me sakrifica, me arritje qėllimi ynė do arrihet, thotė Adela.
8-vjeēari, i pėrfshirė nė njė projekt social me vullnetin e prindėrve, po edukohet nė njė shkollė normale, pavarėsisht kufizmit tė tij nė dėgjim. Por barriera e tė gjithė vėshtirėsive tė tij komunikative ėshtė Adela.
Unė bėj shenja nė ēdo mėsim tė ri. Ēfarė bėhet nė klasė unė ia shpjegoj me shenja, tregon Adela.
Ėshtė punė e vėshtirė se do rrish nė klasė ku ka dhe fėmijė tė tjerė. Mund tė tėrheq vėmendje, ata mund tė bėjnė zhurmė e ti se dėgjon mėsuesen, shton ajo.
Tė mėsosh ēdo ditė nė njė klasė ku gjuhėn e shenjave se njeh njeri, madje as mėsuesja, sėshtė dhe aq e lehtė. Por, Igli dhe gjithė klasa ia dalin ta kuptojnė njėri-tjetrin.
Ardhja e Iglit nė klasėn timė ishte e vėshtirė. Por e pranova edhe pėr tė integruar Iglin, por edhe pėr tju mėsuar vlerat e jetės fėmijėve tė tjerė, thotė mėsuese Anila.
Ajo tanimė e ka kaluar pjesėn e vėshtirė tė punės sė saj fillestare me Iglin dhe prania e tij pėr tė, sikurse dhe pėr klasėn mbarė, ėshtė kthyer nė njė kėnaqėsi.
Ėshtė shumė aktiv. Ndryshimi i tij nga fillimi ėshtė shumė i dukshėm. Komunikonte vetėm me shenja, ndėrsa tani artikulon fjalė. Tani arrin tė lexojė vetėm mė fjalė, shprehet mėsuese Anila.
Ėshtė shumė i gjallė, aktiv, sidimos nė matematikė. Bie nė sy pėr shkathtėsi dhe mėnyrėn e shpejtė tė tė kuptuarit, shton ajo.
E po tė qe pėr vogėlushin, qė tani ai nuk do ta kėrkonte ndoshta shoqėrimin e Adelės ēdokund.
Igli ka mėsuar nga shokėt dhe ata nga ai. Ata e njohin alfabetin me shenja dhe unė nuk e besoja qė do integrohej kaq mirė dhe nė fillim isha pak pesimiste, thekson mėsuesja.
Nė fillim donte tė ndihmonte njė shok, po ai e keqkuptonte. Tani kjo nuk ndodh mė pasi fėmijėt e kuptojnė Iglin, shprehet mėsuesja.
Por edhe Igli me intuitėn dhe zgjuarsinė e lindur di ti kuptojė shumė mirė shokėt nė klasė, madje edhe kur ata gabojnė.
Sot po tė ishit nė orėn e dytė, ai filloi tė fliste me zė tė lartė dhe tė korrigjonte shokun. Ėshtė shumė i pranueshėm dhe i kėndshėm. Fėmijėt e duan dhe e duartrokasin shpesh, tregon zysha.
Igli ėshtė njė mesazh i bukur pėr tė gjithė ata, tė cilėve jeta nuk ju vjen me bujari, e qė me vullnet arrijnė tė mposhtin ēdo barrierė kufizuese.
Kufizimin e tij fizik ai e ka kompensuar me shpirtmadhėsinė e njerėzve qė e ndihmojnė tė jetojė e pėrshtatet siē do fėmijė normal.
Por edhe Igli di tė jetė mirėnjohės atėherė kur ndjen se tė tjerėt rrezatojnė dashuri rreth tij.
No Comment.