Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi

Join the forum, it's quick and easy

Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kurse Anglish Online .::: wWw.mylanguagecenter.al:::.
Mirë se erdhët në mesin tonë .::: wWw.forumijone.albanianforum.net/:::.

You are not connected. Please login or register

ZC Video DVD Creator v6.5.9

Go down  Message [Page 1 of 1]

1ZC Video DVD Creator v6.5.9 Empty ZC Video DVD Creator v6.5.9 Wed Jul 21, 2010 3:13 pm

forumijoneal

forumijoneal
Admin
Admin

[You must be registered and logged in to see this image.]
ZC Video DVD Creator v6.5.9 | 14.67Mb

ZC Video DVD Creator - transokodiruet and record movies on DVD discs. Since the coding system and DVD recorder integrated into the program, you can easily merge up to 4 hours of different movies or episodic files to standard MPEG2 video file and save the file to DVD-R/RW and DVD + R / RW discs, which can be reproduced in the car or home DVD player.

ZC Video DVD Creator supports most popular films, such as: avi, divx, div, xvid, mpeg, mpg, dat, wmv, asf, rm, rmvb. Support System: NTSC and PAL TV. Supports widescreen and standard TV screen. The program - a decision in one click to burn DVD movie with a large number of Internet resources.

Features:
• Direct recording of files to standard DVD, without loss of quality.
• Support avi, divx, div, xvid, mpeg, mpg, dat, wmv, asf, rm, rmvb video formats.
• Combine up to 4 hours of different movies or episodic files to one DVD.
• Fast encoding MPEG2, one hour to create a DVD movie.
• Support system: NTSC and PAL TV.
• Supports wide screen and standard TV screen.
• Burn DVD-Video compatible discs, which can be played on any car or home DVD player.
• Supports a wide range of DVD-R/RW and DVD + R / RW burners.
• Turn off your computer automatically when the conversion process is completed.
• Preview mode to check the damage to the source code.
• Integrated reliable recording system.
• User-friendly interface, one click is enough to create a DVD movie.

Homepage:- [You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

http://www.forumijone.net

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum