Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi
Mirė se erdhėt nė mesin tonė .::: wWw.ForumiJone.Net :::.

You are not connected. Please login or register

 » Unregister user » Luftimi i gripit, cfare funksionon dhe cfare jo

Luftimi i gripit, cfare funksionon dhe cfare jo

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

Pese mjete efektive, per te ndihmuar sistemin tone imunitar per te luftuar te keqiat e sezonit.

Pushimet e Krishtlindjeve, per disa jane nje lloj fati i papritur, sa keq qe ftohjet dhe gripi shperthejne ne prag te festimeve ose ne castin e fundit.




Kete vit virusi eshte shfaqur pikerisht keto ditet e fundit, dhe piku i tij pritet qe te jete gjate diteve te fundit te vitit.Keshtuqe vemendja perqendrohet ne teknikat e shtepise per tu kuruar.

Por jo gjithcka funkisonon, dhe shpesh jemi te bindur se disa mjete jane te mire, kur ne fakt nuk cojne ne ndonje rezultat.

Cfare nuk funksionon?

Marrja e antibiotikeve. Nuk nevojiten per kurimine gripit, sepse jane te destinuara per te trajtuar infeksionet bakteriale, ndersa gripi shkaktohet nga nje virus. Nese ne te kaluaren, ne rastin e gripit, nuk ka qene per te kuruar te keqen e sezonit, sesa per te mposhtur komplikimet bakteriale qe kemi patur ne proces, shpesh here te tipit te frymemarrjes (bronkit, laringit, pneumoni).

Perdorimi i tepert i paracetamoleve. Ky medikament duhet te jete i percaktuar, sidomos tek femijet. Duhet marre vetem ne rast temeperature te larte dhe jo per nje grip te zakonshem, ose ndoshta per shenjat e para te ftohjes.

Konsumimi i veres dhe alkoolit. Nje besim popullor, shume i perhapur, pohon se pirja e veres dhe alkoolit ose nje gote raki ( disa e hedhin dhe ne qumesht), si ndihme per pastrimin e mukozes ne fyt dhe mbrojtjen e trupit nga gripi. Por nuk ka asnje prove shekncore per kete. Perkundrazi duhet te kemi kujdes me perdorimin e alkoolit sepse favorizojne, dehidratimin dhe nderhyjne me antipertice.

Te hani lehte. Ne gjendjen e temperatures, metabolizmi punon me shume, per te patur fuqi dhe te mos humbni ne peshe, eshte e keshillueshme te merrni kalorite e perditshme, te pakten 250-300 kalori sesa konsumimin i dy litrave uje.

Cfare funksionon?

Vitamina D. Kjo substance eshte shume e rendesishme per te mos u semure.

Nje studim i koheve te fundit, i publikuar ne gazeten “Clinical Nutrition, ka treguar se femijet qe marrin suplemente qe permbajne vitamine D, kane shansin e 40 % me pak per tu semure.Vitamina D, ndihmon qelizat imunitare qe te kerkojne dhe shkaterrojne bakteret dhe viruset. Ne kuzhine vitaminen D e gjeni tek produktet e qumeshtit, peshkut, veza, melcia dhe perimet jeshile.

Pirja e cajit jeshil dhe te kuq. Caji jeshil eshte nje nga antioksidantet me te rendesishme te natyres qe ne kemi, fale substancave ECGC, qindra here me efektive sesa vitamina C, kunder radikaleve te mire. Nese caji jeshil nuk ju pelqen mund te perdorni cajin e kuq, ka nje shije shume te kendshme, ne gjendje te stimuloje sistemin imunitar dhe lehtesimin e dhimbjeve.

Ndihma me probiotics. Ndryshe mund ti quajme organizma te gjalla ose bakteret benefite. Jane te pranishem ne floren bakteriale te zorreve, thelbesore per zhvillimin dhe funksionimin e duhur te sistemit imunitar si dhe ne zorre. Mund te blini produkte me kete permbajtes, ose te hani sa me shume kos. Nje rol te rendesishem per energjine e trupit kane edhe frutat dhe perimet.Gjithashtu hani edhe drithera, perime dhe shume banane. Plotesoni dieten tuaj me fibra te tretshme. Gjenden kryeshisht ne fruta, ne disa bishtajore, perime dhe thekra, por edhe ne agrume dhe mjalte.

Ato kane aftesine per te luftuar infeksionet dhe ti japin trupit te gjitha vitaminat dhe minerale esenciale per te kundershtuar gripin. Ne menyre ideale, ne mengjes, hani fibra te tretshme, te shoqeruar pak me kos natyral: nje perzierje e persosur per te balancuar funksionimin e duhur te zorreve.


_________________


Rrespektoni rregulloren * Rrespektoni stafin * Rrespektoni anėtarėt tjerė * Shikoni temat para se tė hapni njė tė re, mos hapni tema tė dyfishta * Pėrmbaju temave * JO Politikė apo OFENDIME nė kėtė forum * Mos ofendo * Ju faleminderit !


View user profile http://www.forumijone.net
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

No Comment.

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum