Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi

Join the forum, it's quick and easy

Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kurse Anglish Online .::: wWw.mylanguagecenter.al:::.
Mirė se erdhėt nė mesin tonė .::: wWw.forumijone.albanianforum.net/:::.

You are not connected. Please login or register

Picget Magic Photo Editor 5.7 Portable

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Picget Magic Photo Editor 5.7 Portable Empty Picget Magic Photo Editor 5.7 Portable Sun May 09, 2010 6:26 pm

universy

universy
Admin
Admin

Picget Magic Photo Editor 5.7 Portable | 5 MB

Picget Magic Photo Editor is an easy-to-use photo editing software. Now suppose you have a digital photo and a beautiful landscape picture, and you want to add you digital photo onto the landscape picture. You want to softly blend them together, and the blended picture should be natural and attractive. You are looking for a photo editing software which can do it easily and quickly. You can easily blend your digital photo onto another image to create special effect with Magic Photo Editor. You can also easily add many pretty frames, flowers and cartoon pictures onto your photo. It makes your photo more interesting and attractive. You can easily change the size and position of the photos, flowers, cartoon pictures or text just by clicking and dragging them.

The features include:
1) There are 180 masks for you to choose, which changes your photo in different shapes then blend it onto the backdrop image
2) Add 100 cliparts onto your photo, which make you photo more beautiful
3) Add 180 cartoon pictures onto your photo, which make you photo more interesting.
4) Add 60 outlines onto your photo, which make you photo more shining.
5) Add text comments onto your photo.
6) Add pretty frames onto your photo. There are 100 frames included.

linku per download eshte i fshehur
shkruaj dicka qe te shikosh edhe e download free

http://www.forumijone.net

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum