Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi

Join the forum, it's quick and easy

Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

- Duke u rregjistruar ju do te perfitoni te drejta te lexoni edhe te shprehni mendimin tuaj

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistruar

Me Respekt// Staffi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kurse Anglish Online .::: wWw.mylanguagecenter.al:::.
Mirė se erdhėt nė mesin tonė .::: wWw.forumijone.albanianforum.net/:::.

You are not connected. Please login or register

NTI Media Maker 8 Plus

Go down  Message [Page 1 of 1]

1NTI Media Maker 8 Plus  Empty NTI Media Maker 8 Plus Wed Jul 21, 2010 3:11 pm

forumijoneal

forumijoneal
Admin
Admin

[You must be registered and logged in to see this image.]

NTI Media Maker 8 Plus + (Rus) | 745 MB

Media Maker is a software application for creating CDs. Using Media Maker and supported device CD / DVD burner you can produce CDs in a variety of formats, including CD-ROM, CD-ROM XA, DVD-ROM, Audio CD / DVD, video CD-ROM, Combo CD-ROM, and CD Extra. When you work with the familiar Windows interface, the production of CD-ROM drive is a simple movement of files with the mouse or click the button.
Only just drag and drop files from the original hard drive or other storage medium for partitioning the image of your CD-ROM, and a few minutes you will be re-created his own CD.
Intuitive Media Maker allows you to instantly search the computer and easily find the files you want. You can find files through search tools Windows, easily accessible from the toolbar. Our completely redesigned user interface has never been so easy to use. All operations are performed through a very simple action steps. Each step is clearly defined program.
Record for most types of CD-ROM drive is a simple two-step process

Title: NTI Media Maker
Version: 8 Plus
License: Other
Operating System: Windows

Download Links
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mirror
[You must be registered and logged in to see this link.]

http://www.forumijone.net

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum: