Ambasada greke pason paralajmėrimin e ambasadės italiane: 11 pika qė duhet tė kihen parasysh nga udhėtarėt shqiptarė nė kufi. Nė kufi, njė listė dokumentesh dhe garancish, tė ngjashme me ato tė kėrkesės pėr vizė
Pavarėsisht se autoritetet shqiptare thonė qė "pasaporta biometrike mjafton", qė nė ditėn e dytė tė lėvizjes pa viza tė shqiptarėve drejt zonės Shengen, ėshtė bėrė e qartė se pasaporta duhet shoqėruar me njė sėrė dokumentesh tė tjera, pak a shumė ato qė paraqiteshin edhe pėr t'u pajisur me vizė. Nė njė njoftim tė shpėrndarė dje pėr mediat nga Ambasada dhe Konsullatat e Greqisė nė Shqipėri, renditen tė gjitha dokumentet qė do tė vazhdojnė tė kėrkohen nė kufi krahas pasaportės. Mė poshtė ėshtė njoftimi i plotė zyrtar autoriteteve greke. (Dje "Shekulli" botoi njė udhėzim tė ngjashėm tė lėshuar nga Ambasada Italiane)
Njoftim nga Ambasada dhe Konsullatat e Greqisė nė Shqipėri:
1. Hyrja nė zonėn Schengen pa vizė konsiston nė njė periudhė kohore tė shkurtėr. Ajo nuk pėrbėn me njė shqetėsim nė tė gjitha ato raste qė nuk pėrfshijnė njė udhėtim me qellim rehabilitimi, tregtie, arsimimi dhe jo pėr punėsim. Ky qėndrim nuk duhet tė tejkalojė 90 ditė gjatė njė gjashtėmujori.
2. Heqja e vizave Schengen i pėrket vetėm qytetarėve tė pajisur me pasaporta tė reja biometrike.
3. Lėvizja e lirė i pėrket vetėm sistemit tė vizave Schengen (C). Ndėr tė tjera janė hequr vizat pėr turizmin, pėr qėllime biznesi, pėr shoferet TIR, pėr qėllime mjekėsore, pėr pjesėmarrje nė evente artistike, sportive e nė ngjarje tė tjera. Gjithashtu, janė hequr vizat pėr bashkėshortet dhe familjet e shtetasve grekė ose shtetas tė njė shteti anėtar tė BE-sė.
4. Nuk janė liberalizuar vizat kombėtare (D), d.m.th., vizat qė i pėrkasin bashkimit familjar, punėsimit sezonal, minoritaret (shtetasit shqiptarė me origjinė greke), studimeve etj.
5. Ata, tė cilėt janė tė pajisur me pasaportė biometrike dhe kanė vizė Schengen, ku kohėqėndrimi ėshtė me pak se 90 ditė gjatė njė gjashtėmujori, por mbaron pas datės 15/12/2010, duhet tė mbarojnė ketė afat kohor, pėrpara se tė kthehen nė shtetin pėrkatės. Nė qoftė se dikush ka marrė vizė dhe fillon tė jetė e vlefshme 1/12/2010 dhe hyn nė zonėn Schengen nė 2/12/2010 numėrimi i 90 ditėve fillon po atė datė 2/12/2010.
6. Hyrja nė zonėn Schengen komandohet nga dispozitat e ligjit pėr tė drejtėn e komunitetit Schengen. Konkretisht tė interesuarit duhet tė kenė dokumente udhėtimi tė vlefshme, tė mos jenė tė regjistruar si tė padėshirueshme nė sistemin e informacionit Schengen, si dhe nė bazė tė tė dhėnave kombėtare tė shteteve anėtare tė BE-sė, tė mos konsiderohen si njė kėrcenim pėr rendin publik, sigurinė, shėndetin publik ose marrėdhėniet ndėrkombėtare tė shteteve anėtare tė BE-sė.
7. Gjithashtu, palėt e interesuara qė duhet tė kalojnė jashtė kufijve duhet t'u argumentojnė hyrjen nė zonėn Schengen autoriteteve kufitare tė kontrollit tė shteteve anėtare tė BE-sė. Ata duhet tė argumentojnė mjaftueshėm qėllimin dhe kushtet e qėndrimit me dokumentet e domosdoshme. Ky i fundit duhet tė provojė qė ka mjete jetese tė mjaftueshme pėr nevojat qė lindin gjithė qėndrimit.
8. Veēanėrisht autoritetet kufitare tė kontrollit tė shteteve anėtare tė BE-sė nga ku do tė bėhet hyrja pėr nė zonėn e Schengenit, do tė duhet tė shqyrtojnė nėse personi ka:
a) Sigurim shėndetėsor
b) Tė ardhurat e nevojshme pėr periudhėn e qėndrimit dhe ndėr tė tjera mund tė jetė mbajtės i njė kartė krediti (Ju lutem kini parasysh se minimumi i tė ardhurave pėr njė ditė, sipas Legjislacioni Grek konsiston nė shumėn prej 50 ),
c) Dokumente qė vėrtetojnė akomodimin e udhėtimit nė ato raste qė nuk bėhet fjalė pėr njė vizitė private familjare, por pėr turizėm rekreativ (p.sh., rezervime hoteli, bileta ajrore me datėn e kthimit etj.)
9. Pėr mė tepėr, autoritetet e kontrollit tė kufirit kanė tė drejtė tė kėrkojnė ndėr tė tjera:
a) Ftesa pėr pjesėmarrjen nė konferenca dhe ngjarje tė natyrės tregtare, ose ftesa nga kompanitė pėr kontaktet e biznesit nė ato raste qė i pėrkasin udhėtimeve tė biznesit,
b) leje qarkullimi ndėrkombėtare pėr shoferėt e kamionėve e transportit, si dhe dokumentet e porositura tė mallrave nga firmat import-eksporte etj.
c) Njė vėrtetim mjekėsor nga institucionet nė tė cilat tė interesuarit janė pranuar pėr vizitė dhe trajtim, nė ato raste qė udhėtimet janė tė ndėrmarra pėr arsye mjekėsore dhe prova pėr mjete tė mjaftueshme financiare pėr pagesėn e trajtimit mjekėsor (p.sh., llogarite bankare) dhe
d) Ftesė pėr evenimente artistike dhe ngjarje sportive pėr udhėtarėt qė udhėtojnė pėr motive tė tilla etj.
10. Nė ēdo rast, nėse ndonjė nga kriteret e mėsipėrme nuk plotėsohen, ose vėnė re ndonjė shkelje, sidomos autoritetet e para kufitare tė shtetit, mund tė refuzojnė hyrjen nė zonėn e Schengenit.
11. Zbatimi i kėtyre kushteve nga tė interesuarit cilėsohet si thelbėsor pėr lehtėsimin e punės sė autoriteteve kufitare.
______
Pavarėsisht se autoritetet shqiptare thonė qė "pasaporta biometrike mjafton", qė nė ditėn e dytė tė lėvizjes pa viza tė shqiptarėve drejt zonės Shengen, ėshtė bėrė e qartė se pasaporta duhet shoqėruar me njė sėrė dokumentesh tė tjera, pak a shumė ato qė paraqiteshin edhe pėr t'u pajisur me vizė. Nė njė njoftim tė shpėrndarė dje pėr mediat nga Ambasada dhe Konsullatat e Greqisė nė Shqipėri, renditen tė gjitha dokumentet qė do tė vazhdojnė tė kėrkohen nė kufi krahas pasaportės. Mė poshtė ėshtė njoftimi i plotė zyrtar autoriteteve greke. (Dje "Shekulli" botoi njė udhėzim tė ngjashėm tė lėshuar nga Ambasada Italiane)
Njoftim nga Ambasada dhe Konsullatat e Greqisė nė Shqipėri:
1. Hyrja nė zonėn Schengen pa vizė konsiston nė njė periudhė kohore tė shkurtėr. Ajo nuk pėrbėn me njė shqetėsim nė tė gjitha ato raste qė nuk pėrfshijnė njė udhėtim me qellim rehabilitimi, tregtie, arsimimi dhe jo pėr punėsim. Ky qėndrim nuk duhet tė tejkalojė 90 ditė gjatė njė gjashtėmujori.
2. Heqja e vizave Schengen i pėrket vetėm qytetarėve tė pajisur me pasaporta tė reja biometrike.
3. Lėvizja e lirė i pėrket vetėm sistemit tė vizave Schengen (C). Ndėr tė tjera janė hequr vizat pėr turizmin, pėr qėllime biznesi, pėr shoferet TIR, pėr qėllime mjekėsore, pėr pjesėmarrje nė evente artistike, sportive e nė ngjarje tė tjera. Gjithashtu, janė hequr vizat pėr bashkėshortet dhe familjet e shtetasve grekė ose shtetas tė njė shteti anėtar tė BE-sė.
4. Nuk janė liberalizuar vizat kombėtare (D), d.m.th., vizat qė i pėrkasin bashkimit familjar, punėsimit sezonal, minoritaret (shtetasit shqiptarė me origjinė greke), studimeve etj.
5. Ata, tė cilėt janė tė pajisur me pasaportė biometrike dhe kanė vizė Schengen, ku kohėqėndrimi ėshtė me pak se 90 ditė gjatė njė gjashtėmujori, por mbaron pas datės 15/12/2010, duhet tė mbarojnė ketė afat kohor, pėrpara se tė kthehen nė shtetin pėrkatės. Nė qoftė se dikush ka marrė vizė dhe fillon tė jetė e vlefshme 1/12/2010 dhe hyn nė zonėn Schengen nė 2/12/2010 numėrimi i 90 ditėve fillon po atė datė 2/12/2010.
6. Hyrja nė zonėn Schengen komandohet nga dispozitat e ligjit pėr tė drejtėn e komunitetit Schengen. Konkretisht tė interesuarit duhet tė kenė dokumente udhėtimi tė vlefshme, tė mos jenė tė regjistruar si tė padėshirueshme nė sistemin e informacionit Schengen, si dhe nė bazė tė tė dhėnave kombėtare tė shteteve anėtare tė BE-sė, tė mos konsiderohen si njė kėrcenim pėr rendin publik, sigurinė, shėndetin publik ose marrėdhėniet ndėrkombėtare tė shteteve anėtare tė BE-sė.
7. Gjithashtu, palėt e interesuara qė duhet tė kalojnė jashtė kufijve duhet t'u argumentojnė hyrjen nė zonėn Schengen autoriteteve kufitare tė kontrollit tė shteteve anėtare tė BE-sė. Ata duhet tė argumentojnė mjaftueshėm qėllimin dhe kushtet e qėndrimit me dokumentet e domosdoshme. Ky i fundit duhet tė provojė qė ka mjete jetese tė mjaftueshme pėr nevojat qė lindin gjithė qėndrimit.
8. Veēanėrisht autoritetet kufitare tė kontrollit tė shteteve anėtare tė BE-sė nga ku do tė bėhet hyrja pėr nė zonėn e Schengenit, do tė duhet tė shqyrtojnė nėse personi ka:
a) Sigurim shėndetėsor
b) Tė ardhurat e nevojshme pėr periudhėn e qėndrimit dhe ndėr tė tjera mund tė jetė mbajtės i njė kartė krediti (Ju lutem kini parasysh se minimumi i tė ardhurave pėr njė ditė, sipas Legjislacioni Grek konsiston nė shumėn prej 50 ),
c) Dokumente qė vėrtetojnė akomodimin e udhėtimit nė ato raste qė nuk bėhet fjalė pėr njė vizitė private familjare, por pėr turizėm rekreativ (p.sh., rezervime hoteli, bileta ajrore me datėn e kthimit etj.)
9. Pėr mė tepėr, autoritetet e kontrollit tė kufirit kanė tė drejtė tė kėrkojnė ndėr tė tjera:
a) Ftesa pėr pjesėmarrjen nė konferenca dhe ngjarje tė natyrės tregtare, ose ftesa nga kompanitė pėr kontaktet e biznesit nė ato raste qė i pėrkasin udhėtimeve tė biznesit,
b) leje qarkullimi ndėrkombėtare pėr shoferėt e kamionėve e transportit, si dhe dokumentet e porositura tė mallrave nga firmat import-eksporte etj.
c) Njė vėrtetim mjekėsor nga institucionet nė tė cilat tė interesuarit janė pranuar pėr vizitė dhe trajtim, nė ato raste qė udhėtimet janė tė ndėrmarra pėr arsye mjekėsore dhe prova pėr mjete tė mjaftueshme financiare pėr pagesėn e trajtimit mjekėsor (p.sh., llogarite bankare) dhe
d) Ftesė pėr evenimente artistike dhe ngjarje sportive pėr udhėtarėt qė udhėtojnė pėr motive tė tilla etj.
10. Nė ēdo rast, nėse ndonjė nga kriteret e mėsipėrme nuk plotėsohen, ose vėnė re ndonjė shkelje, sidomos autoritetet e para kufitare tė shtetit, mund tė refuzojnė hyrjen nė zonėn e Schengenit.
11. Zbatimi i kėtyre kushteve nga tė interesuarit cilėsohet si thelbėsor pėr lehtėsimin e punės sė autoriteteve kufitare.
______