Leximi tė ndihmon tė rritesh dhe kurrė nuk ėshtė herėt pėr ti dashur librat. Qė nė muajin e gjashtė tė lindjes, njė fėmijė fillon tė ketė interes pėr librat, mjafton tė jenė tė mbushur me figura. Nė moshėn 1-vjeēare kėshillohen pėrrallat e ilustruara me figura. Tė dashur prindėr, librat duhen lexuar sė bashku me fėmijėt!
Nuk duhet ti lini tė vegjlit para televizorit duke parė filma vizatimorė. Ato qė e shtyjnė fėmijėn ti dojė figurat, rimėn, librin, janė prindėrit. Kjo ėshtė edhe njė mundėsi qė prindėrit tu qėndrojnė pranė fėmijėve, tė kujdesen pėr ta. Nė kėtė mėnyrė, fėmijėt do tė mėsojnė ti duan librat, sepse i duan shumė prindėrit e tyre, shpjegon njė pediatėr.
Kur duhet qė njė fėmijė tė fillojė ti lexojė librat me pėrralla? Rreth moshės 5-vjeēare. Pėrrallat duhet tė jenė nė formė mė tė thjeshtuar. Kush duhet ti lexojė pėrrallat, nėna apo babai? Do tė ishte mirė qė ti lexonin bashkė, sepse nė kėtė mėnyrė krijohet njė moment magjik, i cili mė pas shndėrrohet nė njė ritual dhe nuk ka rėndėsi nėse zgjat vetėm njė minutė.
Tė thuash qė tė lexuarit nuk ndihmon zhvillimin intelektual, ėshtė njė banalitet, thotė njė docente psikologjie nė Universitetin e Parmės.
Studimet e viteve 60 kanė treguar se lexuesit e hershėm zhvillojnė njė leksik mė tė mirė dhe kanė njė progres njohės mė tė shpejtė, shtoi ajo.
Nuk duhet ti lini tė vegjlit para televizorit duke parė filma vizatimorė. Ato qė e shtyjnė fėmijėn ti dojė figurat, rimėn, librin, janė prindėrit. Kjo ėshtė edhe njė mundėsi qė prindėrit tu qėndrojnė pranė fėmijėve, tė kujdesen pėr ta. Nė kėtė mėnyrė, fėmijėt do tė mėsojnė ti duan librat, sepse i duan shumė prindėrit e tyre, shpjegon njė pediatėr.
Kur duhet qė njė fėmijė tė fillojė ti lexojė librat me pėrralla? Rreth moshės 5-vjeēare. Pėrrallat duhet tė jenė nė formė mė tė thjeshtuar. Kush duhet ti lexojė pėrrallat, nėna apo babai? Do tė ishte mirė qė ti lexonin bashkė, sepse nė kėtė mėnyrė krijohet njė moment magjik, i cili mė pas shndėrrohet nė njė ritual dhe nuk ka rėndėsi nėse zgjat vetėm njė minutė.
Tė thuash qė tė lexuarit nuk ndihmon zhvillimin intelektual, ėshtė njė banalitet, thotė njė docente psikologjie nė Universitetin e Parmės.
Studimet e viteve 60 kanė treguar se lexuesit e hershėm zhvillojnė njė leksik mė tė mirė dhe kanė njė progres njohės mė tė shpejtė, shtoi ajo.
No Comment.